Nog maar heel even...

4 januari 2016 - Zierikzee, Nederland

De tijd van mensen voor een half jaar gedag zeggen, de laatste prikken halen, voor de zoveelste keer onze ‘nog te doen’ en ‘nog te kopen’ lijst aanpassen, naar de kapper gaan en pasfoto’s laten maken en de backpack voor de eerste keer inpakken is aangebroken. Wat gaan ze snel, die laatste weken! Dat belooft wat voor komend half jaar.. voor we 't weten landen we weer op Schiphol. (Oke, daar gaan we nog even NIET aan denken).

Ook de kriebels beginnen heel voorzichtig te komen. En oja, de eerste nachtmerrie is ook een feit. In huize van Rijn en van den Berg worden de muren behangen met posters van Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Oost Azië.

Kortom: het is nu écht aftellen geblazen.

1. Guusje:
    4 januari 2016
    Veel plezier met de voorbereidingen! Heel veel plezier en geniet van de verschillende culturen en elkaar!
  2. Stephanie:
    4 januari 2016
    Zo gaaf... Geniet van deze voorpret :)
  3. Opa de Prins:
    6 januari 2016
    leuk om te lezen dat jullie goed aan het voorbereiden zijn. Een goed begin is het halve werk.
    Tot de 17e!
    groetjes Opa
  4. Tineke:
    6 januari 2016
    Wat een super mooi avontuur gaan jullie tegemoet. Een beetje jaloers ben ik wel maar ik reis gewoon een beetje mee door jullie reisverslag te volgen.
  5. Eric & Maggeltje:
    9 januari 2016
    We gaan jullie reisblog met veel plezier volgen en wensen jullie een prachtig avontuur.
  6. Ellen Geerts:
    12 januari 2016
    Bekende foto :)! Zet hem op met de laatste voorbereidingen, enne....ik reis gewoon in jullie rugzak mee hoor!