We zijn er klaar voor!

22 januari 2016 - Zierikzee, Nederland

Yes, nog maar 3 nachtjes en dan vliegen we de lucht in. Afscheidsfeestjes zijn al, en worden nog, gevierd. De tas is gepakt (rond de 13 kg, best knap toch?), documenten zijn geprint, kamers zijn opgeruimd (oké, nog niet alles) en de laatste werkdag/eindpresentatie is een feit. We zijn er klaar voor!

We hopen maandag om 10.25 uur op te stijgen nadat we afscheid hebben genomen van een heel uitzwaai comité (help!). Met een tussenstop in Singapore, landen we dinsdag 20.30 uur plaatselijke tijd (10.30 uur Nederlandse tijd) in Sydney. Hostel 1 en 2 voor de eerste 4 nachten zijn al geboekt. Wel een rustgevend idee. En dan begint ons avontuur!

We willen iedereen bedanken voor de lieve kaartjes en berichtjes die we hebben gekregen. Het bezorgt ons een warm gevoel dat zoveel mensen aan ons denken.

Dit zal het laatste berichtje uit Nederland zijn. Het volgende bericht heeft als afzender het zonovergoten, 30 graden tellende Australië! (Oke, eerlijk? Komende week regent het daar, maar dit is vast een grapje van de weermeneer)

1. Marijke kors:
    22 januari 2016
    Goede reis!! geniet van alles!! Liefs!
  2. Marije:
    22 januari 2016
    Aah ben benieuwd naar jullie verhalen!! Heel veel
    Plezier!!! X Rick en Marije
  3. Manon:
    22 januari 2016
    Hoi! Ga er enorm van genieten met zn tweetjes en de vele mensen die jullie zullen ontmoeten! Ik ga jullie zeker volgen! Ontzettend veel plezier, liefs!
  4. 'Papa' Ben:
    22 januari 2016
    Heel veel reisplezier. Geniet er van!
  5. Frederike:
    22 januari 2016
    O...het komt nu echt dichtbij. Zo spannend en zo leuk!! Succes de laatste dagen!!! Ik kijk uit naar jullie verhalen!!!!
  6. Rondreis Ecuador en Galápagos Eilanden:
    22 januari 2016
    Goede reis en veel plezier!
  7. Guusje:
    22 januari 2016
    Heel veel plezier. Geniet van al het moois en elkaar, en ach, regen bij 30 graden voelt anders als regen bij 2 graden!
  8. Nel:
    22 januari 2016
    Goede vlucht. Een fijne, avonturlijke tijd toegewenst. Geniet!
  9. Eric & Maggeltje:
    22 januari 2016
    Geniet nog even van thuis en dan........
    genieten van alle mooie verrassingen die op jullie pad gaan komen.
    Veel liefs van ons
  10. Leoni:
    Heeeeeeeeel veeeeeel plezier!!
  11. Perry en Ivon:
    22 januari 2016
    Sebas en Lotte, super veel plezier! Zo gaaf dat jullie dit allemaal mee gaan maken. Geniet ervan!!!!!
  12. Femke:
    22 januari 2016
    Zo ontzettend leuk! Heel veel plezier, geniet volop! Wat een bijzondere avonturen zullen jullie gaan meemaken!
  13. Tineke:
    23 januari 2016
    Veel plezier, goede reis en geniet van alles wat op jullie pad komt.
  14. Loes:
    23 januari 2016
    Hele goede reis! Geniet ervan!!!
  15. Ellen Stolk:
    24 januari 2016
    Heel veel plezier!! Goede reis en geniet van het avontuur!

Groetjes,

Ellen
  16. Raya Jansen:
    25 januari 2016
    Heel veel plezier. En geniet van dit mooie avontuur.

Liefs: Raya
  17. Anjo:
    28 januari 2016
    wij gaan jullie ook volgen. veel plezier